nyårslista

 
Gjorde du något 2014 som du aldrig gjort förut?
Började gymnasiet. Åh! Jag åkte även snowboard för första gången i mars! Har ca fortfarande ont rumpan.
 
 
Vilka länder besökte du?
Norge, Italien, Spanien, och England.
 

 
Är det något du saknat med år 2014 som du vill ha år 2015?
Mer festival!! Och spontaniteter.
 
Vad spenderade du mest pengar på?
Mina topp tre är förmodligen kaffe, resor och en jävla massa västtrafikkort.
 
 
Vilka låtar kommer alltid att påminna dig om 2013?
Svarta duvor & vissna liljor - Timbuktu och Sebbe Staxx 
Pilgrim - MØ  
Hädanefter - Veronica Maggio
 
Den bästa tv-serien?
Paradise hotel (hehe), Orange is the new black, Awkward och Vänner. 
 
Bästa böckerna du läste i år?
Alla av John Green (<3). Har läst så himla dåligt iår, det är ett av mina nyrslöften att ändra på.
 
 
Vilken  var den bästa månaden?
Tror agusti? För jag gjorde mycket kul då + lärde känna mina budzz i klassen.

Vad önskar du att du gjort mer?
Vågat mer, har låtit lille konekvenstänkaren i mig ta lite för mycket plats ibland.
 
Bästa filmen du såg i år?
Omöjligt att välja en! Men Interstellar ligger absolut i topp tre, om du inte har sett den, s e  d e n.
 
Den maträtt du åt oftast 2014?
Har praktiskt taget levt av thai-grytbaser ft. ris och jornötssmör 
 
 
Något du önskade dig och fick?
Önskade mig en upplevelse i födelsedagspresent och fick biljetter till Justin Timberlake och en supermysig helg i stockholm med ma sis.
 
Vad gjorde du på din födelsedag 2014?
Spenderade tre timmar i skolan, gick hem och frossade chokladfondue med mina tjejer i klassen och avslutade med att äta på manana med familjen :)
 
 
Högsta önskan just nu? 
Att folk drar huvudet ur arslet och slutar rösta SD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Att folk hade dragit sina huvuden ur arslet och inte röstat SD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! srsly fuck you guys
 
 
Vem saknade du?
Min syster pga att hon var i Montreal hela hösten </3
 
 
Vad fick dig att må bra?
Mina nya (och gamla!) kompisar, Way Out West, seglingen, den fina sommaren, att äntligen kunna bryta upp med dåliga personer från högstadiet och Anna Books instagram.
 
Det var det året, fan vad fort det gick hörni. Men fan vad kul det var.  
Fan vad man har skrattat och gråtit och kissat utomhus och badat nattbad och skitit i allt och haft ångest och haft lyckorus och har träffat personer som man vill lägga i en ask och spara hela livet och även träffat folk som man vill kasta en stol i huvudet på. Det har vart kul, men jag är övertygad om att 2015 kommer överträffa!
 
Hejaheja och kram och skål för det nya året<3
 
 
Allmänt | |
#1 - - Blindgirl:

Asssååå linnea kan inte du typ komma hem helst nu / mvh blev konstigt rörd av hur vi har mkt samma uppfattning av 2014 samt saknar dig <33333456789

Svar: alltså fan vad jag tycker om dig, SES IMORN
linnea romeling

#2 - - hon som inte e blind:

DU ÄRRR SÅÅÅ BÄÄÄÄSSSSSST. får också lite lyckorus av detta vet ej varför. Antagligen pga stolar i huvuden, askar, sd-hat o kärleksförklaringar. mmmmmmmmmmmmm man vill bara äta upp dig så man får va med dig helatiden

Svar: ååååååååhh alltså words can't describe hur bra du ääää, puss ses imorn
linnea romeling

Upp