kusinmiddag och annat lite kul

I söndags så hade vi spontankusinmiddag i min storasyrras lägenhet. Så himla praktiskt när 50 procent av kusinerna bör i samma lägenhetshus som Anna!!
 
min syrra bor så jävla fint, högst upp på taket
 
Anna och min kusin Emmas kille Jens meckade i köket
 
ble sånhär kalasfin middag 
 
här är allihopa! sen så gick jag och systra mi på bio och såg familjen belier- utv. mycket fransk, lite klyshig (men det är ok pga fransk), lite gråtig, ganska bra! tycker alla borde gå och se den om de skulle känna att de vill det, vem är jag att bestämma för er???
 
sen så sov jag hos detta lille knyte och på morgonen så pratade vi personlighetstyper (som även tydligen ska appliceras på kostvanor osv?? skumt men kul) och jag kom fram till att jag är övervägande vata. jävla intressant det där med personlighetstyper!!!! jag som präkta faschinerad av människor och dess olikheter tycker så i varje fall, HÄR är en länk med lite snabbinfo om allt det där och även ett test för den som är intresserad!! Kul att det tydligen var Anna skippers hemsida, undrar vart hon tog vägen?? minns bara hur hon tvingade Bert Karlsson att bada i fett och att han sprang iväg från henne någon gång under sitt avsnitt hahahahha................ nåväl 
 
Kram och kyss
 
 
 
Allmänt | |
Upp